Незважаючи на досягнення в усіх галузях науки, небувалий розвиток інформаційних технологій, світова наука ніяк не може зважитися на зміни, які назріли у сфері економіки. Зокрема:

Тому ми пропонуємо вирішення цих двох проблем за рахунок нашої програми, а конкретно — наявних в особистому кабінеті сторінок «Пропоную, замовляю послуги». Замінити ланцюг перепродаж між переробниками на ланцюг послуг і є головним завданням сторінки «пропоную послуги». Додаткову зручність виробникам надають можливості пропонувати свої послуги, вказуючи категорію, територію їх надання, вартість, день року і часові проміжки в годинах і хвилинах. Електронна база даних пропозицій і замовлень послуг, крім усунення перепродаж сировини і матеріалів між виробниками, запроваджує певні правила взаємовідносин між учасниками окремих виробничих процесів, координує їхню діяльність, забезпечує умови для колективного управління, впроваджує логістику в їхню діяльність.

Але значно більший ефект дають сторінки «пропоную, замовляю послуги» у розбудові логістики руху товарів від виробника до покупця. Створивши електронну базу пропозицій і замовлень товарів, ми створюємо умови для покупців: придбати товар беспосередньо у виробника, а виробнику – побачити замовлення свого товару від покупця і запропонувати йому свою продукцію. Здійснивши електронну закупівлю, виникає потреба адресної доставки товару від виробника до покупця. На превеликий жаль, на шляху товару від виробника до покупця у нас незмінно стоїть торгівля.

Багаторазова перепродажа продукції частково пояснюється необхідністю подрібнити великі партії товару, який пропонує виробник, до роздрібних, які завозять у магазини. Тепер стосовно якості. У 99% випадках із 100% нам запропонують неякісний товар, а якщо у випадку із продуктами харчування, то і небезпечними для здоров”я. У цьому є дві причини. Перша - це тривалі терміни зберігання харчових продуктів, які торгівля вимагає у виробника, змушуючи його у процесі виробництва використовувати консерванти, які є надзвичайно шкідливими для організму людини. Друга - не менш важлива причина неякісного товару - це критерії відбору товарів у виробників продавцями. Переслідуючи мету отримання максимального прибутку, торгові мережі вибирають пропозиції товарів по найменших цінах, змушуючи виробників у технологіях виробництва застосовувати різного роду замінники натуральних компонентів, генномодифікованої продукції, преміксів, гормонів росту, емульгаторів, концентратів. Як наслідок, сьогоднішня торгівля пропонує молоко без молока, ковбасу без мяса, соки без фруктів, але це не як виняток, а як правило. Ще одним великим недоліком сьогоднішньої торгівлі є терміни реалізації товарів. Бажання отримати покупця змушує підприємців, з одного боку, вкладати значні кошти у квадратні метри торгових площ магазинів, супермаркетів, ринків, складських приміщень, з іншого - заморожувати кошти у товарах, які місяцями стоять на полицях цих магазинів.

Спроби реформувати торгові відносини, впровадити логістику в рух товарів від виробника до покупця починає пропонувати інтернет - торгівля і кур’єрська доставка. Недоліками інтернет-торгівлі, які стримують її розвиток, є відсутність у більшості покупців інтернету, особливо у сільській місцевості, побоювання придбати неякісний товар, попередньо його не побачивши, неможливість здійснити замовлення при відсутності інтернету і, найважливіше, розібратися в потоці пропозицій того, що ви шукаєте. Традиційна система торгівлі — це виробник - великі оптові покупці – оптова компанія у обласному центрі - магазинии - покупці. На кожному етапі перепродажі використовуються гроші для оплати і змінюється власник товару. Акцентуємо перший недолік торгівлі - у кінцевій ціні товару вартість торгових послуг складає 60% -80%. Це світовий податок, не підйомний ясир, який ми платимо за невідомо що, невідомо кому. Другий недолік торгівлі – це термін реалізації. 98% часу товар перебуває на складах і на полицях магазинів, і тільки 2% часу він у дорозі. При цьому середня вартість транспортних послуг не перевищує 2% - 5%. Забрати спекулятивну складову із ціни товару, залишивши тільки складову транспорту, забезпечити безперервний рух товару від виробника до покупця і є метою нашого проекту.

З”ясуєм, у яких системах товари рухаються безперервно, або з мінімальним часом для зміни маршруту. В першу чергу — це газотранспортні системи, енергосистеми, системи водопостачання. Газ, нафта, електроенергія, вода рухаються у цих системах безперервно. При цьому схеми руху газу, електроенергії аналогічні до схем руху товарів у торгових мережах. Рух товару забезпечують автомобілі і поїзди, перехід від великих партій товару до менших – великі оптові компанії – гуртові компанії в обласних центрах - магазини – покупці. У газотранспортній системі безперервний рух газу забезпечують, труби, зменшення тиску — розподільчі компресори високого тиску – середнього тиску - малого тиску – квартира споживача. У енергосистемі: електростанція - розподільчі трансформатори високої напруги – розподільчі трансформатори 20 квольт – розподільчі трансформатори 360 Вольт – квартира споживача. Запитуючи у всіх, що забезпечує безперервний потік газу, електроенергії, то відповідь завжди одна: труби, лінії електропередач (дроти). Наша відповідь: кран і вимикач у квартирі споживача. Тільки відкривши кран і увімкнувши вимикач, до вас у квартиру поступить газ і появиться світло. Коли відкриють кран ваші сусіди, то впаде тиск на розподільчому компресорі малого тиску у вашому мікрорайоні і так далі до труби високого тиску. Іншими словами, напрямок безперервного руху товару від виробника до покупця забезпечує зворотній напрямок руху потреби від покупця до виробника. Як результат, сьогодні одна компанія Облгаз і одна компанія Обленерго продають свій товар 1млн. покупців області, не користуючись при цьому десятками тисяч продавців і тисячами магазинів, як це відбувається у торгівлі, при продажі пива чи соняшникової олії. Тому проглядаючи аналогію системи торгівлі з системами газопостачання, енергопостачання, виникає питання побудови товаро-транспортної системи, яка б забезпечила безперервний рух того ж пива, олії від виробника до десятка мільйонів покупців. Що має торгівля? Досконалу систему руху товару від виробника через розподільчі великі і малі оптові бази до магазинів. Чого не має торгівля? Крана у квартирі покупця на окремі товари. Торгівля сьогодні пропонує товар із магазину, вкладаючи мільярди доларів у їх будівництво і обладнання, де працють мільйони продавців. Пропонує товар із інтернет магазинів, де замість прилавка є сторінка сайту, на рекламу якого витрачаються мільйони доларів. Але цінність торгівлі не у пропозиції товару у магазині або на сайті. Цінність торгівлі у покупцеві, якого не видно на сайті і не відомо, чи він зайде у магазин. Тобто наша торгівля — це одностороння система, яка тільки пропонує товар. Тому ми при проектуванні нашої системи скористалися схемами роботи соціальних мереж. Призначення соціальних мереж забезпечити умови комунікації, обміну інформації між великою кількістю учасників. Є запит, є пропозиція, або навпаки. Тобто ці системи, як мінімум, є двосторонніми. В основі роботи соціальних мереж є надання, після реєстрації, користувачу особистого кабінету із персональними сторінками: мої фотографії, мої відео, мої друзі... Ми пропонуємо нашим користувачам крім сторінок «пропонуємо товари», що практикується на всіх сайтах, сторінку “замовляю товари» з можливістю вказати час доставки за вказаною адресою. Замовлення товару з вказаним часом доставки і буде тим краном, вимикачем, якого не вистачає для розбудови логістики, яка забезпечить безперервний рух будь-яких товарів. І ще одна аналогія. Подібно руху товарів, сьогодні у світі пересуваються громадяни. Вибравши маршрут із свого населеного пункту в Україні у населений пункт у США, ми вважаємо, що наше пересування забезпечують автобуси, поїзди і літаки, Так, але в меншій мірі. В більшій мірі наше пересування забезпечують автостанції, вокзали і аеропорти. А ще в більшій мірі — маршрути і графіки руху автобусів, поїздів і літаків. Рух пасажирів через аеропорти, вокзали і автостанції аналогічний до руху товарів через великі оптові компанії, гуртові фірми і магазини. Різниця в тому, що вартість послуг вокзалів і аеропортів складає до 2% від вартості поїздки. То у торгівлі вартість транспортних послуг складає 2% у вартості послуг оптових компаній і магазинів. Поговірка «Хто не працює, той їсть» сповна характеризує нашу торгівлю.

Корисність запропонованого нами проекту для країни тільки у сфері торгівлі - це економія до 2 трлн. гр.,а це — 6 річних бюджетів, які не будуть вилучені торгівлею, а залишаться у виробника і покупця, а, отже, будуть скеровані відповідно на розширення виробництва і збільшення купівельної спроможності громадян. Велика армія продавців із сфери торгівлі буде залучена до виробництва. Ми станемо свідками, як сучасні супермакети, які раніше були цехами заводів і фабрик, почнуть заново перелаштовуватися у цехи і фабрики для організацій виробництв, де буде працевлаштована велика армія непрацюючих.

Сьогодні на ринку доставки працює багато компаній, які прапонують послуги кур'єрської доставки. Вони достатньо ефективні при доставці дорогих промислових товарів і створили суттєву конкуренцію магазинам, але малоефективні при доставці продуктів харчування і недорогих товарів. Доставка продуктів харчування до покупця ведеться в основному від супермаркетів, дрібно-оптових баз. Подолати вищенаведені проблеми торгівлі і є метою нашого проекту.